Wednesday, February 9, 2011

MALAM INI DALAM SEJARAH

Assalamualaikum...


Tengok tajuk entry I...gempak kan? Tak kisah la kalau orang lain nak rasa x gempak..Tp aku tetap rasa gempak...Sebab apa gempak? Jeng jeng jeng..sbb sejak aku berhijrah ke bumi BACHOK 3 tahun lepas aku memang dh x dapat rasai kenikmatan dan kegembiraan Mc Delivery yang merupakan antara ke'best'an duk kat KL dulu..


Disebabkan aku duk berkampung kat KB 2-3hari ni..so aku pun calling2 la McDelivery ni... dh siap2 order tunggu punya tunggu..dia call jap tadi kata kalau nak Ayam Goreng Spicy kena tunggu.. So kena la tunggu lagi ni..Tunggu jap ek... sampai nanti I nak ambik gambar baikkk punya..
Tunggu punya tunggu tak sampai2 jugak.. pastu McD KB pulak call kata kalau nak AYam Goreng SPicy kena tunggu 15 minit...Nak tak nak tgg la kang aku kena sembelih plak kalu tukar jd AYam Goreng McD ngan si avi ni.... X pasal2 aku pulak yang kena delivery kang...


Avi pun dh balik dari kursus...McD nya tak sampai2...last2 kul 12 baru sampai....Mmg la McDelivery ni dari dulu lagi bermasalah... Ape lagi..malantak la prosperity kul 12 tengah malam... pastu tdo sbb esok nak kerja... Bagus tak diet we all???

T





Tak sempat  nak amik gambo prosperity tu..sedar2 semua dh masuk dalam perut dah...

No comments:

Post a Comment