Saturday, March 19, 2011

JOM MAKAN Mc DONALDS.....

Assalamualaikum

Minggu ni bakal menjadi minggu terpenat sepanjang tiga bulan di tahun 2011 ni. Why? Sbb we all kerja through weekend due to edit soalan on Thursday and Friday... SO hari Rabu... disebabkan nk meredakan gundah gulana kononnya sbb minggu ni tak dapat balik kampung (baru minggu ni je tak balik kampung pun bising) kiteorng pun decide nak g ke KB... Almaklumlah malam minggu la kiranya ni...

Malam itew... mula2 cadangan nak makan nasi kandaq...tapi disebabkan kenyang lagi waktu lalu mamak.. so we all teruskan je g KB Mall.. makan je apa yang ada kat KB Mall tu jawabnya...

Nilah tempatnya....


Double McChicken tau.... sangatlah tamak orang ini.....



Sila bagi aku telan dulu sebelum ambik gambo...

Control.... ceh!

Ayam nan dua ketul kononya Avi punya.padahal aku yang hentam seketul.

Dah la double McChicken.. Milo lagi... LARGE pulak

Amboi... tak acinya.... cantik2 je ha gambar dia... gambor aku semua gelojoh je...Ni sebenarnya si model sedang cuba menunjukkan spec baru yang dibuat selama 30 jam saja dah siap

Lepas habis semua makanan tu aku bedal..kiterong g pusing2.... Bila time nak balik dekat kul 10... Avi ajak g kedai mamak jugeeekkk.. minum teh... Apa kau dah rindu sangat kat mamak itew?  Aku macam biasa...sentiasa on je..


Ingat tujuan asal.. TEH TARIK sahaja ok!


Siap minum teh we all bertolak balik.. bukan dekat2 rumah nya... 40 km jugak nak balik tu.. sampai rumah dekat kul 11 terus tido... esok bermula sesi edit soklan...

No comments:

Post a Comment