Tuesday, June 23, 2009

klinik2 di negeri tempatku bekerja

salam...

inilah cerita tentang perangai dan sifat manusia... aku sakit ni..demam.. so smalam aku g lah ke klinik...kebetulan klinik yang aku dah biasa pegi tutup..aku pun g lah ke klinik kedua..dr pulak takde...org kat kaunter kate kul 6 baru dr ada... jam baru 5.30..so aku dan kawanku pun jalan lah ke klinik yang satu lagi..dr nya mmg ada sbb rumah dia kat atas klinik tu je...

aku pun daftar dan sekejap lepas tu aku pun di pggl masuk..alangkah tensionnya bila aku masuk dr tu tgh main dgn anak dia...dah la tu bukan nk kasi salam jemput duduk buat dek je...so aku pun layan diri... dia tanya sakit nde.. aku pun jawap la demam, selsema la ape lah.. sepanjang aku kat dlm bilik dr tu dia tanya aku 3 ayat je...sakit ape? pastu dia kata BP ok... dan last skali dia tanya TAKDOK ALLERGIC GAPO2 kan?

mmg binawe sgguh la...tak sempat 10 minit dah siap check...aku pun g amik ubat tagk2 consultation smpi rm10... bengong punye dr...amik rm10 tapi senyum pun tak...x layak sggh..aku mmg xkan pegi lagi la klinik ni..

No comments:

Post a Comment